
Jatkamme aiheilla entisen kertauksella, mikä ihmeen älypuhelin, tekoäly, miksi windows 11 ja muita tietotekniikan ihmeitä. Digiavustajia paikalla.
Kahvitarjoilu.
SEURAA SIVUJAMME;
Jatkamme Syyskaudella 2026 Parittomilla viikoilla maanantaisin 7.9 alkaen 8 kertaa Sepänkeskuksen alakerrran Aulassa klo 13 - 16.
Syksy 2025 7.9, 21.9, 5.10, 19.10, 2.11, 16.11, 30.11 ja.14.12.
Kerromme tilanteen muuttuessa.
Terveisin Matti
Digiopastajat Marita Olin , Matti, Raimo, Seppo tutut digiopastajat
tarvittaessa lisätietoa:
Matti Vuoristo 0400 344 619 matti.o.vuoristo@elisanet.fi
tai Mikko Hiekkanen 040 731 5583, mikko.t.a.hiekkanen@gmail.com